maanantai 16. tammikuuta 2012

Lukutoukka ?

Niin tylsää mulla on, että nauroin tälle 2 päivää.





Pääsin lauantaina ekaa kertaa pitkään aikaan ulos! ja se aika ulkona käytettiin sitten muutaman kuvan ottoon ja lumisotaan, enään pitäis päästä pulkkamäkeen ja laskettelemaan. Tosin haave laskettelusta taitaa jäädä tältä vuodelta pelkäksi haaveeksi. Oon ollu vasta viikon koulusta pois ja oon jo tylsistyny kotiin.( mulla on ollu niin tylsää et oon jo keksiny miten naiset vois kasvattaa viikset). Ei en mä koulusta pidä, mutta niitä ystäviä tulee jo parissa päivässä ikävä. Onneks mulla on kuitenki ihania ystäviä jotka on käyny mun luona aina kun on pystyny, iso kiitos siitä! Kotona tylsistymistä oon yrittäny kuitenkin estää lukemalla, ennen vihasin lukemista sydämeni pohjasta mut nyt oon ihan rakastunu pottereihin ja oon lukenu vasta sen ensimmäisen ( toinen on postissa tulossa ). Nyt toista kirjaa odotellessa ostin kirjan nimeltä vieras. Se on vähän seko, mutta ehkä mä kohta pääsen perille siitä.

Kaks päivää kunnes suunnataan kohti lastenpolia, ja kun tuun sieltä saatan olla jo melkeen terve. En jaksa odottaa. Tulevat pari kuukautta tulee olemaan aika hurjia. kouluun pitäis palata, kontrolleissa käydä, tutustumis päivä amiksessa, yhteishaku, kokeita ym jännää. Ja kesällä/syksyllä mahdollisesti muutto järvenpäähän tai lohjalle. Ainiin, ja alotettiin kaiken lisäks kokislakko koko perheen voimin, voittona kylpylä reissu. Tosin minä ja vanhempi pikkusiskoni Milla luovutettiin jo. Kokis on semmonen mitä ilman en voi olla, kuinka hullulta se kuulostaakin. Tästä postauksesta tulikin ihan yyber long, noh. tähän on hyvä päättää.




talvi on ihana !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti