tiistai 3. tammikuuta 2012

Maanantait huonoja? ei kai...

tuttu tunne<3
Tinstins oon taas kotona!! <3

Tossa Maanatai iltana kävi niinkin huonosti, että sattu niveliin niin paljon etten pystyny oikeen liikkuun ja sitteppä piti lähteä sairaaloimaan, again. Noh, nyt on sitte otettu 7 putkiloa verta ja väännelty niveliä kaikkiin suuntiin..

 Ei enhän mä odottanu yöllä apua ku 3 tuntia ja aamulla 5 tuntia. Aina ei voi voittaa. Nyt sitten tulin kotiin ja seuraavat 15 päivää pärjätään tajuttoman vahvoilla lääkkeillä ( sen jälkeen pääsen reumatologille). Varokaa vaan saatan olla aika sekasin..

On tässä yks hyvä puoli. Nimittäin mulla ei ikinä oo aikaa tehä mitään, mut nyt mulla on kokonaiset 15 päivää aikaa olla kotona ja vaan maata sohvalla.
Hehe ostin tätä varten viisasten kiven ja aijon ihan oikeesti lukee sen, vaikka vihaan lukemista.

"Pienikin askel eteenpäin ja olet jo lähempänä parempaa ja kivuttomuutta" - Hope so...

Ps. Valitan että teksti on tollain tyhmysti tossa, muttaku tekniikan ihmelapsena en osaa laittaa sitä muuten.

4 kommenttia:

  1. tyhmy oot tosiaanki ku et kertonu mulle blogistas! onneks oon nii ovela et löysin sen sattumalta.. ja koita pärjäillä, mä voin kuskaa sulle kirjastost kirjoja jos on tarvis ja innostut liikaa! ;)

    VastaaPoista
  2. Oisit kysyn!:D Hienoa, tosin voisin ensin lukee sen ITE OSTAMAN potterin (kun se vaan saapuis) ... Ja säkää et kerton et teän blogi on nyt vaan roosan jaja mäki tajusin sen sattumalta..D: nojoo:D

    VastaaPoista
  3. Toi hyljekuva : D Tosin sitäkin randompimpi on se tilanne kun selitit siitä mulle puhelimessa :'D <3

    VastaaPoista